„Ne gubite vreme na sastanke“ i još 8 čudnih pravila koja Ilon Mask prati za uspeh
Ako imate problem, ispričajte ga svima
U većini kompanija zaposleni svoje brige i pitanja upućuju svom pretpostavljenom, ali se problemi najčešće ne reše jer je dalja komunikacija između menadžera loša, ili se ignorišu problem i mišljenje radnika.
Ilon Mask ima drugačiji koncept upravljanja i ohrabruje zaposlene da umesto da čekaju da se obrate samo tom jednom čoveku iznad sebe, budu opušteniji i razgovaraju o problemu sa nekim na mnogo višem nivou.
Ne gubite vreme na sastanke – bespotrebni su
Dok mnogi poslodavci cene sastanke kao važnu sponu u komunikaciji između sebe i zaposlenih, Ilon Mask smatra da su sastanci gubljenje vremena.
On kaže da osim ako sastanak nije od ključnog značaja za celu kompaniju, onda nema potrebe da se gubi vreme na bespotrebne razgovore.
Komunikacijske veštine su od ključnog značaja
Prvi utisak prilikom upoznavanja je veoma važan, a svaki poslodavac ceni komunikacijske veštine kod zaposlenih ili kod kandidata za posao.
Šta pravila?!
I na kraju, iako se Ilon Mask vodio određenim principima koje mi nazivamo pravilima za uspeh, on ipak ne smatra da treba slepo da pratimo pravila u poslu.
On ne veruje u pravila kompanije i više voli da se koristi zdravim razumom, nego da se slušaju pretpostavljeni i pisana pravila, posebno ako su nelogična.
Slušanje instinkta je ključno za rast kompanije i može dovesti do uspeha.
Šta vi mislite o ovim principima i da li zaista treba da se primenjuju ili je njegov uspeh bio izuzetak prema ovim pravilima?
M. M. | CRNOBELO.rs / foto: instagram.com