10 situacija u kojima je normalno da vratite naručenu hranu u restoranu
Ne postoji neko ko ne bi bio isfrustriran ako naruči savršenu porciju u restoranu, ali dobije nešto što nimalo ne liči na ono što je bilo navedeno ili na fotografiju u meniju.
Šta da uradite kako biste dobili porciju koju želite, a da ne navučete gnev osoblja na sebe? Ovo uopšte nije lak zadatak jer možete biti pogrešno shvaćeni ili se može stvoriti konflikt između vas i konobara, iako vam to nije bila namera.
Ipak, postoji 10 situacija u kojima ste sasvim u pravu ako vraćate porciju:
1. Komad mesa nije spremljen onako kako ste naglasili kada ste naručili.
2. Hrana je zagorela.
3. Hrana nije dovoljno skuvana.
4. Naručili ste hranu koja sadrži alergen, a to nije bilo navedeno u meniju.
5. Jelo je ljuto ili prezačinjeno, iako to nije bilo naglašeno u meniju.
6. Dobijete nešto što niste naručili.
7. U činiji pronađete dlaku (ili neki drugi telesni ostatak) koja nije vaša.
8. Delovi porcije nisu iste temperature - na primer, meso je toplo, ali je prilog previše hladan.
9. Dobili ste porciju koja je veličine porcije za predjelo, iako ste naglasili da je za glavno jelo.
10. U hrani ima previše soli.
Ukoliko ste doživeli neku od ovih situacija, a niste reagovali, imajte na umu da ako se sledeći put desi tako nešto, možete da pokušate da vam porcija bude zamenjena ili da je vratite.
E. D. | CRNOBELO.rs / foto: pixabay.com