Genijalni marketinški trikovi koji deluju na sve nas
Kompanije su uvek u potrazi za novim, kreativnim i pametnim marketinškim trikovima pomoću kojih će privući pažnju svojim potrošačima, ali će zainteresovati i nove.
Evo nekoliko takvih primera:
„Taxi Mike“
Ova taksi firma je napravila postere na kojima, pored toga što reklamira sebe, isto tako ima i vodič za sve kafane, barove i mesta za zabavu gde svakako možete otići koristeći njihova vozila.
„HBO“
Kako bi reklamirala treću sezonu „Igre prestola“, „HBO“ su napravile senku zmaja koja se pojavljuje na slučajnim mestima.
„Marlboro“
U prošlosti kada su ljudi vadili cigarete iz paklice nije se video brend, pa je kompanija „Marlboro“ rešila da napravi paklicu koja se mora izvaditi iz džepa kako bi se otvorila i uzela cigareta.
„IKEA“
Dugačke i krivudave staze u „IKEA“ prodavnicama nisu slučajne. Kako bi se osiguralo da svaki proizvod koji je na rasprodaji neće ostati neprimećen od strane potrošača, prikazuju ga najmanje tri puta kako biste poželeli da ga kupite iako vam nije potreban.
„Harley-Davidson“
Poznati brend motora ima politiku po kojoj svako ko uđe sa tetovažom njihovog brenda dobija popust na proizvode.
„Alka-Seltzer“
Prvobitno, oglasi za ove tablete su prikazivali samo jednu tabletu koja se rastvara u vodi, ali su potom rešili da stave dve. Nakon njih, brendovi šampona su počeli da nameću verovanje da je potrebno da dva puta operete kosu kako bi povećali prodaju.
Brijači za muškarce i žene
Marketing istraživači su otkrili da muškarci i žene imaju različite potrošačke navike i da žene imaju tendenciju da troše više novca na proizvode za ulepšavanje. Tako su izmišljene različite cene za brijače za muškarce i žene, koji su u osnovi isti.
„Starbucks“
Jednom se pojavila kompanija koja je bila čista suprotnost kompaniji „Starbucks“ sa ciljem da na taj način privuče pažnju svojih potrošača. Šta je uradio „Starbucks“? Kupio je kompaniju i nastavio sa njenom politikom kako bi privukao više potrošača.
N. G. | CRNOBELO.rs / foto: pinterest.com