Genijalni marketinški trikovi koji deluju na sve nas

Kompanije su uvek u potrazi za novim, kreativnim i pametnim marketinškim trikovima pomoću kojih će privući pažnju svojim potrošačima, ali će zainteresovati i nove.

genijalni-marketinski-trikovi-koji-deluju-na-sve-nas.jpg

Evo nekoliko takvih primera:

„Taxi Mike“

Ova taksi firma je napravila postere na kojima, pored toga što reklamira sebe, isto tako ima i vodič za sve kafane, barove i mesta za zabavu gde svakako možete otići koristeći njihova vozila.

genijalni-marketinski-trikovi-koji-deluju-na-sve-nas-1.jpg

„HBO“

Kako bi reklamirala treću sezonu „Igre prestola“, „HBO“ su napravile senku zmaja koja se pojavljuje na slučajnim mestima.

genijalni-marketinski-trikovi-koji-deluju-na-sve-nas-2.jpg

„Marlboro“

U prošlosti kada su ljudi vadili cigarete iz paklice nije se video brend, pa je kompanija „Marlboro“ rešila da napravi paklicu koja se mora izvaditi iz džepa kako bi se otvorila i uzela cigareta.

genijalni-marketinski-trikovi-koji-deluju-na-sve-nas-3.jpg

„IKEA“

Dugačke i krivudave staze u „IKEA“ prodavnicama nisu slučajne. Kako bi se osiguralo da svaki proizvod koji je na rasprodaji neće ostati neprimećen od strane potrošača, prikazuju ga najmanje tri puta kako biste poželeli da ga kupite iako vam nije potreban.

genijalni-marketinski-trikovi-koji-deluju-na-sve-nas-4.jpg

„Harley-Davidson“

Poznati brend motora ima politiku po kojoj svako ko uđe sa tetovažom njihovog brenda dobija popust na proizvode.

genijalni-marketinski-trikovi-koji-deluju-na-sve-nas-5.jpg

„Alka-Seltzer“

Prvobitno, oglasi za ove tablete su prikazivali samo jednu tabletu koja se rastvara u vodi, ali su potom rešili da stave dve. Nakon njih, brendovi šampona su počeli da nameću verovanje da je potrebno da dva puta operete kosu kako bi povećali prodaju.

genijalni-marketinski-trikovi-koji-deluju-na-sve-nas-6.jpg

Brijači za muškarce i žene

Marketing istraživači su otkrili da muškarci i žene imaju različite potrošačke navike i da žene imaju tendenciju da troše više novca na proizvode za ulepšavanje. Tako su izmišljene različite cene za brijače za muškarce i žene, koji su u osnovi isti.

genijalni-marketinski-trikovi-koji-deluju-na-sve-nas-7.jpg

„Starbucks“

Jednom se pojavila kompanija koja je bila čista suprotnost kompaniji „Starbucks“ sa ciljem da na taj način privuče pažnju svojih potrošača. Šta je uradio „Starbucks“? Kupio je kompaniju i nastavio sa njenom politikom kako bi privukao više potrošača.

genijalni-marketinski-trikovi-koji-deluju-na-sve-nas-8.jpg

N. G. | CRNOBELO.rs / foto: pinterest.com

Možda vas zanima:

Тоp 10 najpoželjnijih Airbnb smeštaja širom sveta Airbnb je u poslednje vreme postao veoma popularna i povoljna opcija za pronalaž...
Тоblerone tunel – novi deo tela devojaka koji će one slikati ovog leta na plaži Na društvenim mrežama stalno se pojavljuju novi trendovi, koje devojke „slepo“ s...
Теst za koji je potrebno samo da spojite dlanove: Kakvog partnera imate pored sebe? Dlanovi osobe mogu da kriju tajne i karakteristike koje se teško primete na prvi...
Таta, kako da preživim sve ovo bez tebe – bez tvojih krila da poletim? Koliko je potrebno da bi se preživelo u ovom svetu koji je gluv pa ne čuje? Do k...
Тroše kao milioneri: Koji horoskopski znakovi se razbacuju novcem? Ne štede na garderobi niti na izlascima, a galantni su kako prema sebi tako i pr...
Тrikovi koji će vam pomoći u neprijatnim situacijama u poslednjem trenutku Kao po nekom nepisanom pravilu, neprijatna iznenađenja se dešavaju uvek kada naj...