9 stvari o kojima radnici u buticima ćute
Sintetika po istoj ceni kao prirodni materijali
Proizvođači nekada namerno preteruju sa cenom proizvoda od sintetičkih materijala kako bi naterali kupce da kupuju skuplje komade od prirodnih materijala. Kupac misli da bluza od vune ili pamuka i nije toliko skupa jer joj se cena veoma malo razlikuje od cene bluze od veštačkog materijala, pa mu se više isplati da kupi kvalitetnije. No, u suštini ne vredi toliko, to je samo trik pomoću koga butici profitiraju.
Оdeća u autletu je slabijeg kvaliteta od iste koja se prodaje u buticima
Luksuzni brendovi često prave iste proizvode od jeftinijih materijala koji su namenjeni samo za autlet radnje, kako bi profitirali i od onih koji žele da kupuju u autletu kako bi uštedeli, umesto da za istu stvar plaćaju više u butiku. Ali, u suštini nije isto.
Slab kvalitet
Оdeća naših roditelja je toliko kvalitetna da i nakon toliko vremena možemo čak i mi da je nosimo bez da izgleda staro. S druge strane, današnja garderoba je mnogo slabijeg kvaliteta – pojavljuju se linije, loša je struktura materijala, aplikacije se brišu i brzo blede. Ali, to je trik i cilj proizvođača – da vas nateraju da često kupujete.
Моda se menja svake nedelje
Prošla su vremena kada su u modnoj industriji postojale 2 sezone: proleće/leto i jesen/zima. Sada u buticima stiže nova kolekcija gotovo svake nedelje i stalno se pojavljuju novi trendovi sa ciljem da nateraju kupce da troše češće kako bi pratili trendove.
M. M. | CRNOBELO.rs / foto: pinterest.com