9 stvari o kojima radnici u buticima ćute
Kao i u svakom biznisu, i u buticima se koriste mnogi trikovi pomoću kojih nas trgovci „teraju“ da trošimo više.
Oni se koriste gotovo svuda, a prodavci ih mudro prećutkuju.
Saznajte šta je to što butici kriju od potrošača:
Jedan isti broj vam može biti manji ili veći u zavisnosti od brenda.
Različiti proizvođači odeće koriste različite dimenzije, pa ako vam u jednoj prodavnici odgovara broj 38, u drugoj se može desiti da jedva „uđete“ u broj 40. Pojedini proizvođači namerno prave manje brojeve većim kako bi usrećili žene time što im odgovara manji broj, pa će kupiti njihov komad garderobe.
Od rasprodaje ponovo zarađuju prodavci, a ne kupci.
Rsprodaja – način kako će vas naterati da dođete i kupite nešto. Niko nije imun na popuste i cenkanje. Ali, šta se krije iza toga?
- Ponekad su cene proizvoda namerno uvećane, a potom se stavljaju popusti kako bi se privukli kupci.
- Na izlogu prodavnice može pisati „pоpust do 70%“, а da samo jedan komad odeće bude zaista snižen za 70%.
Dizajnerski komadi nisu uvek kvalitetniji
Мnogi brendovi imaju liniju odeće koja je izrađena u saradnji sa poznatim dizajnerima. Cilj je da se kupci nateraju da plate više za taj luksuz. Ipak, to ne znači uvek da su ti komadi kvalitetniji od ostalih koje nudi sam butik.
Deo sa rasprodajom gotovo uvek izgleda neuredno
Da li ste to primetile? U ostalim delovima butika odeća je uredno okačena ili spakovana, a u delu gde je rasprodaja je haos. Ovaj trik prodavci koriste kako bi se kupci osećali srećno jer su u tom haosu našli komad odeće koji im odgovara, pa još i po sniženoj ceni i odmah ga kupuju, dok ga nije uzeo neko drugi.
U proizvodnji odeće se ponekad koriste i opasne hemikalije
Neke štetne materije koje se koriste za, na primer, očuvanje boje tkanine ili zarad zaštite od insekata, mogu biti štetne za vašu kožu. Uvek perite novu odeću da biste se zaštitile.