Zašto je većina logoa crvene boje?

Konačno je nauka objasnila zašto ne možete odoleti crvenom logou, odnosno zašto su upravo oni jedni od najuspešnijih.

zasto-je-vecina-logoa-crvene-boje-1.jpg

Postoji razlog zašto Netflix, H&M i niz drugih uspešnih kompanija imaju upravo crvena slova.

Dokazano je da ljudima treba samo minut ipo da procene da li im se nešto dopada i da li će ga koristiti, a u više od 99% situacija odlučujuća je upravo boja.

zasto-je-vecina-logoa-crvene-boje-2.jpg

„Crvena boja je asocijacija na rad srca i koristi se da izazove osećaj da je nešto hitno odnosno da vam je hitno potrebno. Upravo zato i znakovi RASPRODAJA su najčešće u crvenoj boji.

Crvena boja isto tako stimuliše apetit, pa zbog toga brendovi koji promovišu hranu i piće, najčešće biraju logo koji ima crvenu boju.“

zasto-je-vecina-logoa-crvene-boje-3.jpg

M. D. | CRNOBELO.rs / foto: wikipedia.com

Možda vas zanima:

Мuški izgovori: Zašto sam izneverio trudnu ženu? Ne posotoji razlog koji može opravdati preljubu za vreme trudnoće. Ipak, preljub...
Мladi prvo rade, pa biraju fakultet: 5 razloga zašto je Švedska zakon zemlja za život Oba roditelja imaju porodiljsko odsustvo, a prosečni životni vek je 82 godine. Z...
Živote, samo sam želela da budem dobra majka, zašto mi nisi dozvolio? Danas je 240. dan, očekujem da tvoje malene noge pomere moj veliki stomak. Da...
Žene dele iskustva: Zašto su bile u vezi sa oženjenim muškarcima i kako su se osećale Očigledno je da postoji mnogo takvih veza, koje iako su teške da se održe, ipa...
Zašto zvezde nose cipele veće za nekoliko brojeva? Oni koji prate događaje na crvenom tepihu i ostale glamurozne svečanosti, sigurn...
Zašto vam je tako teško da pronađete ljubav, prema horoskopskom znaku Lav - Zato što ste izbirljivi. Ne želite da se zadovoljite bilo čim za šta smatr...